דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ציפוי חלונות אומנותי 

מאת    [ 31/10/2010 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 3492 פעמים ]

פתרונות הצללה לא חסר בישראל, בארץ שהחורף נמשך בה לא יותר מחודשיים, אנו זוכים לאין ספור לימי שמש מלאים אור, שמחה גיל וקרינה מיותרת עם טרטורי מזגן מכל עבר. הפתרון הפשוט הוא צל והרבה: וילונות כבדים לוויטרינה במרפסת הגדולה שבסלון (של מי היה הרעיון למרפסת שמש?), פוסטרים שמודבקים על החלונות שבמשרד ושמיכות שמכסות את שמשות האחוריות של הרכב למען לא יצלו חיים הילדים הרכים שלנו.

 

אבל למה זה חייב להיות כזה מסובך, הרי אם השמש נכנסת אלינו דרך הזגוגיות השקופות, למה לא לטפל בהם במקום לכסות אותם? הרי זה בדיוק מה שעושים עבורינו משקפי שמש, האם אין בנמצא ציפוי חלונות שיכול להגן על היושבים בציון מפני הקרינות המסוכנות, המסרטנות, המסנוורות והמחממות? אז זהו, שציפוי כזה בדיוק יוצא עכשיו לשוק והוא בדיוק הפתרון שלו ציפיתם: רוצים לראות את הנוף מהמרפסת מינוס הסנוור שמונע מכם לראות טלוויזיה? מדבקה שתכסה את כל שטח החלון (מבלי שיבחינו בה כלל) תאפשר את זה בקלות.

 

הטריק הוא מיסוך של השמש ככה שהאור הנראה לעין יכנס, לפי בחירתכם (חלון ככה יותר או שקוף יותר, בדרגות שונות) והקרניים הבלתי נראות (האולטרה סגולות, האדומות) יישארו בחוץ ככה שהבית, המשרד או הרכב יישארו מוצלים וקרירים בהרבה מבלי שיהיה חושך: כלומר - תאורת חוץ טבעית ונעימה שדורשת פחות מיזוג ולכן חוסכת לכם בעלויות. מדבקות חלון אלו הופכות כל חלון, בכל גודל, לחלון בטוח, במינימום עלות (חלונות מזכוכית כהה יקרים להחריד) חד פעמית שנשארת אתכם לשנים הבאות.

 

החידוש האחרון בתחום מספק פתרון עבור מקומות בהם מדובר בקירות זכוכית, כדוגמת לובי כניסה לבניין יוקרה משרדי או חלון ראווה גדול. במקרה כזה המדבקות לא רק ימגנו את החלל מפני קרינה וחום אלא גם יודפסו עליהם אלמנטים שיווקים כגון לוגו החברה, מבצע הנחות שמקדם מכירות או סלוגן מתחלף עם דמויות הדוגמנים מתחתיו: קרי - ככל העולה על דעתכם, בגרפיקה מדויקת ובעלת איכות כשל צילום איכותי. מדבקות קיר זכוכית יכולים לשמש גם למיגון הזכוכית מפני ניפוץ ויעילים עד כדי שחברות הביטוח מכירות בהם כתחליף לדרישה לסורגים.

 

ולסיום: דמיינו את שלל אפשרויות העיצוב הללו עוברות מהחוץ, אל הפנים. אם כבר כל כך קל לייצר ולהדפיס מדבקות כאלו למשטחים חלקים כגון זכוכית, וודאי שאפשר להשתמש בהם משל היו טפט ייחודי שמאפשר מתן אופי מעניין לכל חלל שתבחרו בו. לא עוד טפטים משעממים שנפרסים על כל שטח הקיר, אלא מדבקות גדולות בדוגמה של צללית שולחן לבית קפה ועוד ים של רעיונות מקוריים שיכולים לפתור כל בעיה עיצובים נדושה לחידוש הסלון או חדר הילדים.

משה תבור




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב